sobota, 24 listopada 2012

2 smaki manny naraz :)

Kolejne lekkie zdrowe śniadanie:)

Ale ja się cieszę że są już takie pyszne mandarynki!:DDD uwielbiam je!:) ajj kto ich nie lubi?:)
Dzisiaj bardzo kaszomannowo:)

Do gotującego się mleka z odrobiną wody wsypałam kaszę manną i gotowałam ok. 4 minut;
Jedną część wyłożyłam na dno naczynka;
Następnie ułożyłam warstwę musli;
Do reszty kaszy, która została w garnku, dodałam odrobinkę stevii, kakao i kardamonu, wszystko wymieszałam i dodałam odrobinkę mleka i momencik podgrzałam. Kakaową kaszę ułożyłam na musli;
Wszystko posypałam siemieniem lnianym i otrębami żytnimi i mandarynką





7 komentarzy:

  1. Zdrowe, a jakie pyszne! :) Dwu smakowa manna brzmi genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też się zajadam mandarynkami! :D
    pyszna manna; śniadanie idealne, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam mandarynki i jem kilogramami :D pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też na śniadanie zajadałam mandarynki :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. całość podana jak najlepszy deser :)

    OdpowiedzUsuń